میخواهم بدانم اما نه خرافات

در تمام کتب پزشکی دنیا استمنا به عنوان یک عمل کاملا طبیعی جلوه داده شده دسامبر 31, 2010

Filed under: خود ارضایی — چکاوک @ 7:58 ب.ظ.

نویسنده:مجتبی کرمانی

در جهان تابوی استمنا شکسته شده به طوری که در برخی از کشورهای اروپایی نظیر المان و انگلیس استمنا در سنین بسیار پایین اموزش داده می شود در امریکا حتی وسایلی برای این کار به فروش می رسد واکثریت مردم اروپا معتقدند که استمنا مضر نیست .در تمام کتب پزشکی دنیا استمنا به عنوان یک عمل کاملا طبیعی جلوه داده شده (این در حالی است که در تمام کتب پزشکی از سیگار و مشروبات الکلی به عنوان عامل بسیاری از بیماریها یاد شده این در جواب کسانی است که می گویند در غرب خوردن مشروبات الکلی امری طبیعی است در جواب این افراد باید گفت شاید در غرب خوردن مشروب ازاد باشد ولی چیزی که تمام پزشکان بر ان معتقدند این است که مشروبات الکلی بسیار مضر می باشد در صورتی که در مقابل استمنا دقیقا موضوع بر عکس است یعنی پزشکان تا کید برر بی ضرر بودن ان دارند)

اما ان چیزی که بسیار قابل توجه است این است که در ایران سایتها و همچنین افراد مخالف استمنا سعی می کنند برای این که سخنان خود را مقبول جلوه دهند با اوردن نظرات افراد مختلف و همچنین متصل کردن حرفهایشان به پزشکان غربی در نظر نوجوان این ظور و انمود کنند که استمنا همان طور که در ایران مضر شناخه می شود در غرب هم مضر شناخته شده است اما برای رد کردن تمام نظرات این افراد فقط گفتن یک جمله کافی است و ان این است که :
در غرب استمنا اموزسش داده می شود و اگر استمنا در نظر انان مضر بود هرگز این کار را اموزش نمی دادند
همچنین نظر سنجی های مختلفی که انجام شده دقیقا بر خلاف گفته های سایتهای ایرانی است و چیزی که در تمام این نظر سنجی ها مشترک است این است که اکثریت معتقدند استمنامضر نیست
اما چرا سایتهای ایرانی برای مقبول نشان دادن حرفهایشان متوصل به نظرات غربی می شوند (با این که تمام نوشته هایشان بازی با کلمات و استفتده از ترفندابی منسوخ است)
جواب بسیار ساده است افراد به اصطلاح مذهبی ایران سالهاست که اعتبار خود را در نزد مردم از دست داده ند و علت هم دروغها و خرافاتی است که همه ی انها به اسم دین به مردم تحمیل می کنند و چون مطمئن هستند که اکثریت مردم به سخنان انها با دیده ی شک و تردید نگاه می کنند در درجه ی اول سعی بر این دارند که سخنانشان را به اسم دین تحمیل کنند و در درجه ی دوم سعی می کنند که با تغییر و تحریف و یا به ترفندهای مختلف این طور وانمود کنند که استمنا در غرب هم مضر شناخته می شود تا شاید با توصل به ابن حربه موفق شوند
حال به برخی ترفندها و تحریفهای سایتهای ایرانی اشاره ای می کنیم:
———————————————
در مقاله‌اي به نام «خودارضايي و جوانان» که در اکثر سایتهای ایرانی مشاهده می شود خودارضايي به عنوان «انحراف» و در جايي ديگر به به عنوان « بيماري» تلقي مي‌شود و عوارض بي‌شماري را به آن نسبت مي‌دهد. عوارضي مثل خستگي ضعف چشم، اضطراب، ضعف حافظه و ..

نويسنده‌ي اين مطلب به دو سايت انگليسي‌زبان رجوع مي‌دهد. در حقيقت يكي از اين سايت‌ها (herballove) سايتي تبليغاتي است كه در آن محصولات گياهي براي بالا بردن توانايي جنسي مي‌فروشند و خود اين محصولات نيز به لحاظ علمي تأييد شده نيستند.

بايد گفت استفاده از نام يك سايت انگليسي در جهت اين است كه خواننده‌ي ايراني راحت‌تر صحت حرف‌هاي نويسنده را بپذيرد. گذاشتن معادل انگليسي بعضي واژه‌ها نيز در همين جهت است.

در اين مطلب با اتكا به گفته‌هاي اين سايت تبليغاتي، نويسنده سعي دارد با ادبياتي «شبه‌علمي» مضر بودن خودارضايي را به اثبات برساند. اين گفتمان هيچ نقطه‌ي مشتركي با آن چه در دانشگاه‌هاي معتبر جهان عنوان مي‌شود، ندارد.

در جاي ديگر، نويسنده اين مقاله براي اثبات اين كه خودارضايي مولد بيماري‌هاي روحي است، به جاي رجوع به منابع معتبر روان‌شناسي، از سايتي كه متعلق به يك فرقه‌ي مذهبي است، فاكت مي‌آورد.

بالاخره ما در اين مقاله به نام يك پزشك (كه البته نويسنده به اشتباه فكر كرده است كه روان‌شناس است!) برمي‌خوريم كه معتقد است خودارضايي بيماري است و بايد ترك شود. ولي اشكال بزرگ اين استناد اين است كه اين جناب ويكتور پوشه نظراتش به ۸۰ سال پيش بر مي‌گردد.
———————————————
درسایت زیر:
:http://ericto.mihanblog.com/

که اکثر ان تبلیغات تشکیل داده نویسنده برای این که یک محصول را تبلیغ کند سعی بر این دارد که استمنا را مضر جلوه دهد به طوری که در یکی از بندهای این وبلاگ گفته شده:
عمده افراد به دلیل داشتن ضعف انباشته پیدا و پنهان جنسی که ناشی از خود ارضایی و یا هرگونه زیاده روی جنسی است به ضعف و کمبود مایع منی و کمبود کیفیت و قابلیت منی دچار میشوند استفاده یکدوره از این مکمل بی نظیر کافی است تا کمبودهای سالیان گذشته کاملا جایگزین شود و قوه باه نیرومندتر و با نشاط تر از وضعیت فعلی شود . برای ترک خودارضایی ( استمناء) از این مکمل برای پوشش دادن سریع ضعف ها و جلوگیری از زیان های ناشی از خود ارضایی استفاده میشود.

خوب مشاهده کردید نویسنده برای اینکه محصول مورد نظر را به فروش برساند سعی بر این دارد که استمنا را مضر و استمنا گر را یک بیمار نشان دهد در این صورت فرد استمنا کننده که تحت تاثیر شدید این جو تبلیغاتی قرار می گیرد حاضر است هر پولی را خرج کند تا محصول مورد نظر را تهیه کند متاسفانه برخی ازسایتهای ایرانی وحتی خارجی سعی بر این دارند تا با مضر نشان دادن استمنا محصولات مورد نظر خود را به فروش رسانده اما در کشورهای خارجی که تابوی استمنا شکسته شده اراد کمتر به این سایتها توجه کرده اما در ایران با چنین جو شدیدی که برمساله ی استمنا حاکم است این گونه سایتها و وبلاگها با استفاده از خرافات مردم درامد زیادی را بدست می اورند

 

10 Responses to “در تمام کتب پزشکی دنیا استمنا به عنوان یک عمل کاملا طبیعی جلوه داده شده”

  1. ناشناس Says:

    اقا خدارو گم کردیم و دنبال بنده خدا می گردیم

  2. مجتبی کرمانی Says:

    لیست گناهان کبیره از دید امام صادق که در ان هیچ اشاره ای به استمنا نشده
    گناهان کبیره در کلام امام صادق علیه السلام

    آتشفشان«عمرو بن عبید» یکى از علماى اسلام، به حضور امام صادق علیه السلام آمد، سلام کرد و سپس این آیه را خواند:
    “الذینّ یجتنبون کبائر الاثم و الفواحش (۱) ؛ نیکوکاران کسانى هستند که از گناهان بزرگ، و زشتى پرهیز مى‌کنند.”
    سپس سکوت کرد و دنبال آیه را نخواند؛
    امام صادق علیه السلام به او فرمودند: «چرا سکوت کردى؟!»
    او گفت: «دوست دارم، گناهان کبیره را در کتاب خداوند بدانم.»
    آنگاه امام صادق علیه السلام گناهان کبیره‌اى را که در قرآن آمده بیان نمودند:
    ۱- بزرگترین گناهان کبیره، شرک به خداست؛ قرآن مى‌فرماید:
    وَ من یُشرک بِالله فَقد حَرّم الله عَلَیهِ الجنّة (۲) ؛ کسی که براى خدا، شریک قرار دهد، خداوند بهشت را بر او حرام مى‌کند.
    ۲- ناامیدى از رحمت خدا؛
    انّه لایَیاءس مِن روحِ الله الاّ القَوم الکافِرون (۳) ؛ هیچ کس جز کافران از رحمت خدا، نومید نگردد.
    ۳- ایمنى از مکر (عذاب و مهلت) خدا؛
    فلا یامن مکر اللهّ الاّ القوم الخاسرون (۴) ؛ از مکر خدا ایمن نشود، مگر مردم زیانکار.
    ۴- عقوق (و آزار) والدین؛ چنان که قرآن از زبان عیسى علیه السلام مى‌فرماید:
    و برّاً بِوالدَتى و لَم یَجعَلنى جَبّاراً شقیّاً(۵) ؛ خدا دستور داده که به مادرم نیکى کنم و مرا زورگوى تیره‌بخت قرار نداده است.
    ۵- کشتن انسانِ بى گناه؛
    و مَن یَقتُل مؤمِنا مُتعَمّدا فَجزاؤه جهَنّم خالِدا فیها و غَضبَ الله عَلیه وَ لَعنَه وَ اعدّ لَه عَذابا عَظیما(۶) ؛ و هر کس فرد با ایمانى را از روى عمد، به قتل برساند مجازات او، دوزخ است که جاودانه در آن مى‌ماند، و خداوند بر او غضب مى‌کند و از رحمتش دور مى‌سازد و عذاب عظیمى براى او آماده ساخته است.
    ۶- نسبت نارواى زنا به زن پاکدامن؛
    انّ الّذینَ یَرمُونَ الُمحصِناتِ الغافِلات المُؤمِنات لُعِنُوا فى الدّنیا و الاخرة وَ لَهم عَذاب عَظیم (۷) ؛ کسانى که زنان پاکدامن و بى خبر (از هرگونه آلودگى) و با ایمان را متهم مى‌سازند، در دنیا و آخرت، از رحمت الهى بدورند، و عذاب بزرگى در انتظارشان است.
    ۷- خوردن مال یتیم؛
    انّ الّذینَ یَاکلون اَموال الیَتامى انماّ یاکلون فى بطونهم نارا و سیصلون سعیرا(۸)؛ همانا کسانى که اموال یتیمان را مى‌خورند، آنها در شکم‌هاى خود، آتش فرو مى‌برند و به زودى در آتش سوزان مى‌سوزند.
    ۸- فرار از جبهه جهاد؛
    وَ مَن یُولّهم یَومئذٍ دُبُره الاّ مُتِحرّفا لِقتال او مُتحیّزا الى فِئَة باَّء بِغَضب مِن الله وَ مَاءواه جَهنّم و بئس المصیر(۹)؛ و هر کس در آن هنگام (جنگ) به آنها پشت کند مگر در صورتى که هدفش، کناره‌گیرى از میدان براى حمله مجدد و یا به قصد پیوستن به گروهى (از مجاهدان) بوده باشد (چنین کسى) گرفتار خشم پروردگار خواهد شد، و جایگاه او جهنم، و چه بد عاقبتى است.
    ۹- ربا خوارى؛
    اَلّذینَ یَاکُلونَ الرِّبا لایَقُومُون اِلاّ کَما یَقوم الّذى یَتخبَّطهُ الشّیطان مِن المسّ(۱۰)؛ کسانى که ربا مى‌خورند، برنمى‌خیزند مگر مانند کسى که شیطان با تماس خود، او را همچون دیوانه، آشفته حال کرده است.
    ۱۰- سحر و جادو؛
    وَ لَقَد عَلمُوا لِمَن اشتَراهُ مالَه فِى الاخِرة مِن خلاق (۱۱)؛ قطعا دانستند که هر کس خریدار جادو شود، در آخرت، بى‌بهره خواهد بود.
    ۱۱- زنا؛
    وَ مَن یَفعَل ذلکَ یَلقَ اَثاما یُضاعف لَه العَذاب یَومَ القیامَة وَ یَخلُد فیهِ مُهانا(۱۲)؛ هر کس که زنا کند، مجازاتش را خواهد دید، عذاب چنین کسى در قیامت، مضاعف گردد و با خوارى، همیشه در آن خواهد ماند.
    ۱۲- سوگند دروغ براى گناه؛
    اَلّذینَ یَشتَرونَ بِعَهدِ الله و ایمانِهم ثَمَنا قَلیلا اُولئِک لاخلاقَ لَهم فِى الاخِرة (۱۳) ؛ کسانى که پیمان خود با خدا و سوگندهاى خود را به بهاى اندک مى‌فروشند، در آخرت، بى‌بهره‌اند.
    ۱۳- خیانت در غنایم جنگى؛
    وَ مَن یَغلُل یَاتِ بِما غَلّ یَوم القِیامَة (۱۴)؛ و هر کس در غنیمت جنگى، خیانت کند، روز قیامت با آنچه خیانت کرده بیاید.
    ۱۴- نپرداختن زکات واجب؛
    یَومَ یُحمى عَلَیها فى نارِ جَهنَّم فَتُکوى بِها جِباهُهُم و جُنوبهم و ظُهورهم (۱۵)؛ در آن روز (طلاها و نقره‌ها را)در آتش دوزخ داغ و سوزان کرده و با آن صورت‌ها و پهلوها و پشت‌هایشان را داغ مى‌گذارند.
    ۱۵- گواهى به دروغ، کتمان؛
    وَ مَن یَکتُمها فَاِنّه آثِم قَلبَه(۱۶)؛ و هر کس گواهى دادن را پنهان کند، قلبش گنهکار است.
    ۱۶- شرابخوارى،
    یا ایّها الَّذین آمَنوا اِنّما الخَمر و المَیسر و الاَنصابُ و الاَزلام رِجسٌ من عَمل الشَّیطان فَاجتَنبوه لعّلکم تُفلِحون(۱۷)؛ اى کسانى که ایمان آورده‌اید، شراب و قمار و بت‌ها و تیرهاى قرعه پلیدند و از عمل شیطانند. پس از آنها دورى کنید باشد که رستگار شوید.
    ۱۷- ترک نماز یا واجبات دیگر به طور عمد، زیرا پیامبر صلّى الله علیه وآله فرمود:
    من ترک الصّلاة متعمّدا فقد بَرى من ذمّة الله و ذمّة رسول الله؛ هر کس عمداً نماز را ترک کند از پیمان خدا و رسول خدا بیزارى جسته است.
    ۱۸و۱۹- پیمان شکنى و قطع رحم، چنانکه خداوند مى‌فرماید:
    اُولئِک لَهمُ اللَعنَة وَ لَهم سُوء الدّار(۱۸)؛ براى آنان که (پیمان را مى‌شکنند و قطع رحم مى‌کنند) لعنت و خانه بد در آخرت، است.
    امام صادق علیه السلام به اینجا که رسید، عمرو بن عبید در حالى که از شدت ناراحتى، فریاد مى‌کشید از محضر آن حضرت خارج شد و مى‌گفت:
    هلک من قال براءیه و نازعکم فى الفضل و العلم؛ به هلاکت رسید آن کس که به راى، فتوا داد، و در فضل و علم با شما، ستیز کرد.(۱۹)

  3. مجتبی کرمانی Says:

    من هم با شما موافقم
    ولی متاسفانه تا زمانی که عقاید خشک مذهبی بر برخی مردم حاکمیت دارد نمی توان انتظار داشت که فضای اینترنت فضای منطقی و علمی باشد در ضمن دوستان اگه نظراتی داشتند خوشحال می شم برایم بفرستند
    m.kermani1390@yahoo.com

  4. سیما Says:

    کامنت دوستان جالب تر بود

  5. تو ایران چی راست بوده که حالا صحبت درباره استمنا و خود ارضایی درست باشه!
    به نظر من زندگی سکس نیست و همچنین من از شهوت رانی هم خوشم نمیاد ولی تنها چیزی که به عنوان یک دختر 20 ساله بهش معتقد هستم اینه که
    سکس و لذت جنسی هم بخشی از زندگیست که باید درست ازش استفاده بشه! من خودم شاید هفته ای سه بار خود ارضایی کنم و حداقل در این زمینه تجربه دارم
    و یکی از دلایلی که همیشه زنان در عرصه هنر از مرد ها عقب هستند به این دلیل است که زنان نسبت به مرد ان به دلیل سرکوب های آگاهانه یا ناخوداگاهانه علاقه به سکس ندارند
    ولی این سکس مثل یک آتیش میمونه که قدرت آدمو زیاد میکنه البته بازم میگم به شرطی که ازش درست استفاده بشه
    من دانشجو ارشد سینما هستم و واقعا میدونم همین سکس چقدر آتش مردارو زیاد کرده که از من در کارمون قوی تر باشن
    البته همه مرد ها هم اینطوری نیستن
    چیزی که واضح است اینه که اگه سکس بد بود خدا نمی آفریدش
    😥

  6. ما هم با دلنیا موافق هستیم. ولی آدم باید حواسش جمع باشه
    دانشجویانان روان شناسی

  7. آتوسا Says:

    دلنیا خیلی جالب حرف زدی!
    متاسفانه ما تو ایران یا خیلی شور هستیم یا بی نمک. وضعیت سکس دختر ها تو ایران خیلی بحرانی شده

  8. دلنیا Says:

    تو ایران چی راست بوده که حالا صحبت درباره استمنا و خود ارضایی درست باشه!
    به نظر من زندگی سکس نیست و همچنین من از شهوت رانی هم خوشم نمیاد ولی تنها چیزی که به عنوان یک دختر 20 ساله بهش معتقد هستم اینه که
    سکس و لذت جنسی هم بخشی از زندگیست که باید درست ازش استفاده بشه! من خودم شاید هفته ای سه بار خود ارضایی کنم و حداقل در این زمینه تجربه دارم
    و یکی از دلایلی که همیشه زنان در عرصه هنر از مرد ها عقب هستند به این دلیل است که زنان نسبت به مرد ان به دلیل سرکوب های آگاهانه یا ناخوداگاهانه علاقه به سکس ندارند
    ولی این سکس مثل یک آتیش میمونه که قدرت آدمو زیاد میکنه البته بازم میگم به شرطی که ازش درست استفاده بشه
    من دانشجو ارشد سینما هستم و واقعا میدونم همین سکس چقدر آتش مردارو زیاد کرده که از من در کارمون قوی تر باشن
    البته همه مرد ها هم اینطوری نیستن
    چیزی که واضح است اینه که اگه سکس بد بود خدا نمی آفریدش

  9. دلنیا Says:

    تو ایران چی راست بوده که حالا صحبت درباره استمنا و خود ارضایی درست باشه!
    به نظر من زندگی سکس نیست و همچنین من از شهوت رانی هم خوشم نمیاد ولی تنها چیزی که به عنوان یک دختر 20 ساله بهش معتقد هستم اینه که
    سکس و لذت جنسی هم بخشی از زندگیست که باید درست ازش استفاده بشه! من خودم شاید هفته ای سه بار خود ارضایی کنم و حداقل در این زمینه تجربه دارم
    و یکی از دلایلی که همیشه زنان در عرصه هنر از مرد ها عقب هستند به این دلیل است که زنان نسبت به مرد ان به دلیل سرکوب های آگاهانه یا ناخوداگاهانه علاقه به سکس ندارند
    ولی این سکس مثل یک آتیش میمونه که قدرت آدمو زیاد میکنه البته بازم میگم به شرطی که ازش درست استفاده بشه
    من دانشجو ارشد سینما هستم و واقعا میدونم همین سکس چقدر آتش مردارو زیاد کرده که از من در کارمون قوی تر باشن
    البته همه مرد ها هم اینطوری نیستن
    چیزی که واضح است اینه که اگه سکس بد بود خدا نمی آفریدش


بیان دیدگاه